Zamówienie ekspertyzy technicznej / serwisu urządzenia krok po kroku

Jeżeli trafiłeś do naszego esklepu to z pewnością masz problem ze swoim urządzeniem - laptopem , drukarką, urządzeniem wielofunkcyjnym czy komputerem stacjonarnym. Poniżej przedstawiamy jak poprawnie złożyć zamówienie:

  1. Odnajdź swój model urządzenia w esklepie. W celu odnalezienia właściwego modelu możesz:

  • kliknąć w głównym menu odpowiednio serwis drukarek lub serwis laptopów ( w zależności, jakiego serwisu sprzętu poszukujesz), a następnie podkategorię z właściwą nazwą producenta i odnaleźć swój model urządzenia,

  • w górnej części strony skorzystać z pola szukaj i tam wpisać poszukiwany model                                                                                                                                              

Jeżeli nie możesz znaleźć swojego modelu urządzenia - zamów dowolny i w komentarzu przy realizacji zamówienia podaj nam Twój faktyczny model wymagający serwisu.

  1. Zamów odszukany serwis klikając 'dodaj do koszyka' następnie w prawym górnym rogu po najechaniu na koszyk kliknij przycisk 'realizuj zamówienie' i uzupełnij niezbędne dane.

  2. Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy pod wskazany przez Ciebie adres bezpłatnego kuriera. Automatycznie podany przy zamówieniu adres rozliczeniowy jest adresem gdzie pojawi się kurier po sprzęt, którego ma dotyczyć ekspertyza (jeżeli adres odbioru inny od adresu rozliczeniowego prosimy o podanie go w komentarzu przy realizacji zamówienia). Sprzęt musi być szczelnie zapakowany i zabezpieczony – gotowy do wysyłki (przesyłki są ubezpieczone). Zlecenie na odbiór przesyłki składamy niezwłocznie - w zależności od godziny złożenia zamówienia kurier pojawi się pod wskazanym adresem jeszcze w tym samym dniu albo w następnym dniu roboczym (jeżeli zależy Ci na konkretnej dacie i przedziale czasowym wpisz je w komentarzu przy realizacji zamówienia) . O dacie odbioru przesyłki zostaniesz poinformowany mailowo i w załączeniu otrzymasz konieczny do wydrukowania i umieszczenia na paczce list przewozowy.

  3. Po otrzymaniu przesyłki i sprawdzeniu sprzętu skontaktujemy się z Tobą telefonicznie pod numerem podanym przy zamówieniu.

  4. Wraz z ekspertyzą wyceniamy koszt naprawy urządzenia w naszym serwisie. Po otrzymaniu zgody od klienta na niezbędną do naprawy kwotę – przystępujemy do prac.

  5. Po naprawie i testowaniu urządzenia wysyłamy urządzenie do klienta za pobraniem (koszt ubezpieczonej przesyłki kurierskiej zostanie doliczony do dokumentu zakupu) lub też za wcześniej ustaloną przedpłatą na konto, po wcześniejszym poinformowaniu klienta o terminie dostawy ( koszty dostawy) .  Do ostatecznej kwoty dokumentu zakupu zostanie doliczony koszt ekspertyzy technicznej, czyli 1 zł.